maandag 23 december 2013

Wat gaat er in 2014 gebeuren met traditionele media?

In 2013 zagen we dat er in de media vaak terughoudend werd gereageerd op vernieuwingen en innovaties. Men bleef liever lopen dan dat ze konden vliegen, want dan liep men minder risico dat er iets fout ging.

Google zal in 2014 YouTube blijven ontwikkelen en transformeren in iets wat meer lijkt op televisie.
Dit lijkt ook een logische stap omdat steeds meer mensen in het bezit zijn van mobiele devices en deze markt enorm groeit.

YouTube begon ongeveer 2 jaar geleden met de mogelijkheid tot het opzetten en inrichten van kanalen en er zijn inmiddels miljoenen kanalen die zelfgemaakte content bevatten.

In 2014 zal YouTube nog meer investeren om steeds meer op kabeltelevisie te lijken, niet met hedendaags nieuws, maar zorgt wel voor bereik. Online video en haar advertising zal hierdoor nog meer toenemen. Wij zien het wel gebeuren dat er op YouTube binnenkort complete video/televisieprogramma's worden uitgezonden en zal uitgroeien tot één van de grootste en snelste TV zender/netwerk die je maar kunt vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten