maandag 13 januari 2014

Social media voorspellingen voor 2014

Wat zal 2014 ons brengen?
Hoe zullen de social media zich ontwikkelen?
We kunnen enkel speculeren...

Snapchat:
Wat begon als een hype, heeft zich ontwikkeld in een ongeloofwaardig medium.
Door de slechte beveiliging zijn de telefoongegevens en identiteiten van 4,6 miljoen gebruikers openbaar gemaakt. Aangezien de geloofwaardigheid van SnapChat is aangetast is de voorspelling dat Snapchat zal worden overgenomen, en snel ook. Wat er ook gebeurt, het zal waarschijnlijk niet geen advertentieplatform worden in 2014, aangezien het doel van Snapchat is, dat haar inhoud niet bewaard wordt en verdwijnt.

Tumblr:
Zal Tumblr het nieuwe Pinterest worden? Of andersom?
Beide zullen worden gebruikt door adverteerders als foto albums voor de beste visualisering die hun merk uit moet stralen.

Twitter:
Als het aankomt op adverteren, zal Twitter sponsorcontracten tussen televisie en Twitter, misschien kan hier op één of andere manier een vorm gegeven worden een tv scherm waarop of waarin Twitter geïntegreerd is. Wie zal het zeggen? 

YouTube:
YouTube heeft in de gaten wat een succes Netflix is met verschillende series die online gestreamd kunnen worden. Waarschijnlijk zal YouTube ook zo'n soort platform op gaan zetten, alleen dan geen betaald abonnement, maar ondersteund door advertenties.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten